Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine peekaboo so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Peekaboo (v nadaljevanju tudi »ponudnik« ali »peekaboo.si« ) upravlja podjetje Spletna prodaja, Igor Taborin s.p., Celovška 287, 1000 Ljubljana, matična številka: 6284396000, davčna številka: SI33182787, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Peekaboo, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

1.      Vrste uporabnikov

V spletni trgovini www.peekaboo.si lahko kupujejo registrirani in neregistrirani uporabniki. Ob registraciji v sistem spletne trgovine obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec skrajša postopek naročila, saj mu ni potrebno vsakič znova izpolnjevati osebnih podatkov.

 

2. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

1.      podatke o podjetju  (ime in sedež podjetja, matična številka),

2.      kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

3.      bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,

4.      dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

5.      pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),

6.      cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,

7.      način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,

8.      časovno veljavnost ponudbe,

9.      rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),

10.  pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

3. Varovanje osebnih podatkov 

Osebni podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo izredno skrb in pozornost. Upravitelj Peekaboo.si je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev Peekaboo.si, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo ponudniku sporočijo preklic registracije.

Upravitelj Peekaboo.si lahko podatke v anonimni obliki uporabi za namene statističnih analiz.

Dostavni službi bo zaupan le uporabnikov naslov za dostavo. 

Izjemno razkritje osebnih podatkov - podatki, ki jih Peekaboo.si zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov.

 

4. Cene 

Cene izdelkov v spletni trgovini Peekaboo.si na podlagi 94. čl. ZDDV-1 ne vključujejo davka na dodano vrednost (DDV), ker trgovec ni zavezanec za DDV, razen če ni to drugače zapisano. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko.

Cene so označene v EUR. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila.  Cene na spletnih straneh so dokončne in veljajo samo za nakup (oddano naročilo) preko spletne trgovine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cena, po kateri ste blago naročili velja dokler blaga ne dostavimo.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

 

5. Načini plačila 

•    PLAČILO PO POVZETJU, kar pomeni, da celotno vrednost naročila poravnate pri kurirju DPD d.o.o. Znesek poštnine je fiksen in znaša 3,5 € (pri nakupu nad 30€ je poštnina brezplačna).

Izredne situacije - plačilo po predračunu je potrebno v primeru neprevzemanja paketov.

 

•    PO PREDRAČUNU  

 z vnaprejšnim nakazilom kupnine na transakcijski račun Ponudnika po izdelanem predračunu, ki vam ga posredujemo na vaš elektronski naslov (rezervacija naročenih artiklov se opravi nemudoma po izvedenem nakupu), rok plačila predračuna je tri (3) dni, tako dolgo velja tudi rezervacija za naročene artikle. Po poteku roka za plačilo, oziroma najkasneje tri (3) delovne dni od dneva poslanega predračuna, se naročilo stornira in rezervacija sprosti. V rok plačila se NE štejejo dnevi praznikov in vikendov. 

 

PODATKI ZA NAKAZILO PO PREDRAČUNU:
Predel PLAČNIK:
Ime in naslov: v polje se vpiše ime, priimek in naslov oziroma naziv in sedež plačnika.
Koda namena: GDSV - Kupoprodaja blaga in storitev
Namen/rok plačila: Plačilo predračuna št. x (x je številka vašega naročila, ki ga lahko vidite na poslanem e-sporočilu)
 
Predel PREJEMNIK:
Znesek: v polje se vpiše znesek predračuna.
IBAN: SI56 1010 0005 1560 636, (račun odprt pri Banki Koper d.d.)
BIC banke prejemnika: BAKOSI2X
Referenca: SI00-x (namesto x vpišete številko naročila)
Naziv: Igor Taborin s.p. 
Naslov: Celovška 287 
Kraj: 1000 Ljubljana
 
 
  • PREKO PAYPALA

 

Vklopi razum, zahtevaj račun!

6. Kupoprodajna pogodba

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo » Naročilo potrjeno«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Kupcu izdamo račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški. Navodila kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno, si lahko kupec ogleda na spletni strani, pod zavihkom pogoji poslovanja, 8. točka.

Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine ponudnika. Kupcu so kopije kupoprodajnih pogodb dostopne na željo kupca. Željeno kupoprodajno pogodbo oziroma kopijo naročila kupcu posredujemo na njegov e-poštni naslov ali v tiskani obliki na kupčev naslov, po predhodnem sporočilu na e-pošto: info@peekaboo.si. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

 

7. Dostava in stroški dostave

Blago se odpremi v najkrajšem možnem času. Če je blago na zalogi se odpremi še isti dan, najkasneje pa v dveh delovnih dneh. V primeru, da izdelka ni na zalogi, se rok dobave podaljša in se med strankama sporazumno določi.  

Da bi naročene artikle dostavili čim hitreje, smo za ta namen izbrali najoptimalnejšo pot. To je paketna dostava DPD d.o.o., ki omogoča, da vam paket dostavimo že naslednji dan. Če vas v času dostave ni na naslovu, ki ste ga navedli ob naročilu, vam bo kurir pustil obvestilo o prispeli pošiljki. V tem primeru vas prosimo, da kurirja pokličete na telefonsko številko, ki je navedena na obvestilu in se dogovorite za nov termin dostave. Ponovna dostava je brezplačna. S kurirjem se lahko dogovorite tudi, da vas paket čaka na vaši najbljižji pošti. V primeru, da paketa ne dvignete v roku 5-ih dni se razume, da odstopate od naročila in paket se bo vrnil k nam.

Ne glede na težo in velikost izdelka so stroški dostave enotni (celotna Slovenija) in znašajo 3,50 Eur – brez kakršnihkoli dodatnih stroškov.

Pri nakupu nad 30€ je poštnina brezplačna.

Dostava dopoldne - kamorkoli

Naš pogodbeni partner, logistično podjetje DPD d.o.o., dostavlja pakete v dopoldanskih urah, na naslov naveden ob oddaji naročila.

Da bi prejeli naročilo v najkrajšem času, vas prosimo, da upoštevate naslednje:

  • Navedite podatke za dostavo, kjer je vedno nekdo na razpolago za prevzem paketa. Ker dostavna služba pakete dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime in/ali naslov, na primer v službo. Če vas v času dostave ni na naslovu, ki ste ga navedli ob naročilu, vam bo kurir pustil obvestilo o prispeli pošiljki. V tem primeru vas prosimo, da kurirja pokličete na telefonsko številko, ki je navedena na obvestilu in se dogovorite za nov termin dostave. Ponovna dostava je brezplačna.
  • Ime in priimek prejemnika paketa, ki je naveden v naslovu za dostavo, mora biti tudi naveden na zvoncu oz. poštnem nabiralniku. V kolikor kurir ne najde priimka, nam vrne paket z opombo: 'Prejemnik neznan".
  • Navedite vašo mobilno telefonsko številko v primeru, da bi vas za prevzem paketa poklicali iz logističnega podjetja DPD d.o.o.

Za dostavo na želen naslov poskrbi logistično podjetje DPD d.o.o., ponudnik pa si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.  Običajno lahko dostavo pošiljke pričakujete naslednji delovni dan po odpremi ter najkasneje v roku dveh delovnih dni po odpremi. 

Za vse dodatne informacije nam lahko pišete na info@peekaboo.si

Pošiljamo samo v Slovenijo.

 

8. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih dneh od prevzema blaga prodajalcu sporoči (na kontaktni e-naslov info@peekaboo.si), da odstopa od kupoprodajne pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema blaga.

Odstop pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@peekaboo.si

Obrazec za odstop od pogodbe/vračilo blaga je uporabnikom na voljo tu.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje ni dolžno sprejeti odkupninskih pošiljk. Če je potrošnik odstopil od pogodbe, je podjetje dolžno vrniti vsa opravljena plačila in sicer najkasneje v roku štirinajstih dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilu mora biti priložena kopija računa.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Naslov za vračilo blaga:

Igor Taborin s.p.

Celovška 287

1000 Ljubljana

Pri vračilu artiklov, kjer so bila koriščena sredstva s Peekaboo.si računa ali promocijska koda se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), prav tako se sredstva ne vrnejo na Peekaboo.si račun - razen v primeru, če je bil koriščen Peekaboo.si darilni bon; ta se upošteva kot plačilno sredstvo in se ob vračilu blaga vrne na uporabnikov Peekaboo.si račun, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.

Obrazec za vračilo artiklov lahko izpolnite v zavihku Vračila na dnu domače strani.

REKLAMACIJE-reklamacije artiklov z obstoječo napako nam sporočite na info@peekaboo.si

Stvarna napaka

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt. Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor. Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Napaka je stvarna: če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

 

9. Navedba tehničnih korakov, ki vodijo do sklenitve pogodbe

Naročilo lahko izvedete kot registriran uporabnik ali kot gost.  

Nakup kot "gost"

V primeru, da se odločite za nakup kot gost, morate ob vsakem nakupu znova vnesti osebne podatke. Polja označena z zvezdico so obvezna. Podatke za podjete izpolnite samo v primeru, da želite naročilo izvesti na podjetje (oz. želite original račun), sicer pustite polja prazna. Registracijo potrdite z klikom na gumb »Nadaljuj«.

V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, Vas bo usmerilo nazaj na registracijski obrazec, kjer bo z rdečo pisavo označeno kateri podatek ste pozabili vnesti oz. kje ste se zmotili.

Nakup kot registriran uporabnik

V kolikor se želite registrirati v spletno trgovino Peekaboo.si, za registracijo potrebujete veljaven e-mail naslov, kamor vam bo poslano elektronsko sporočilo s podatki registracije. Ob registraciji morate vnesti Vaše osebne podatke. Z registracijo prihranite čas pri kasnejših nakupih, saj vam ni potrebno vsakič znova vnašati osebnih podatkov, prav tako pa imate v vašem profilu "moj račun" zgodovino preteklih naročil.

Polja označena z zvezdico so obvezna. Podatke za podjete izpolnite samo v primeru, da želite naročilo izvesti na podjetje (oz. želite original račun), sicer pustite polja prazna. Registracijo potrdite z klikom na gumb »Nadaljuj«. V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, Vas bo usmerilo nazaj na registracijski obrazec, kjer bo z rdečo pisavo označeno kateri podatek ste pozabili vnesti oz. kje ste se zmotili.

Po pravilno vnesenih podatkih obkjukate, da se strinjate s politiko zasebnosti in kliknete na gumb nadaljuj. Na naslednji strani se bo izpisalo, da Vam je bila na vnešen e-poštni naslov posredovana potrditev registracije. 

Če aktivacijske e-pošte ne boste prejeli, preverite v mapi »Junk« ali »Vsiljena pošta«. V primeru, da se ne nahaja v navedeni mapi, nas obvestite na e-pošto: info@peekaboo.si.

Izvedba naročila

Odprite izdelek, ki ga želite naročiti, izberite želeno velikost oz. barvo, če je podana možnost, izberite željeno količino ter potrdite s klikom na »V košarico«.  V nakupovalni košarici vidite artikle, ki ste jih izbrali. Če katerega artikla več ni na zalogi oz. ga ni v količini, ki jo želite, se na vrhu košarice izpiše "POZOR! Izdelki označeni z *** niso dobavljivi v želeni količini ali pa niso na zalogi!". V tem primeru artikel odstranite s klikom na ikono "Odstrani" ali spremenite količino artiklov in kliknete na znak »Posodobi«.

V kolikor imate kodo za popust, kliknite na "Želim uporabiti kodo kupona" in jo nato vpišite v prazen prostor ter kliknite "Uporabite kupon". Nato Vas sistem s klikom na »Na blagajno« preusmeri na naslednji korak, na katerem imate možnosti registrirati račun, zaključiti nakup kot gost oz. potrditi Vaš naslov dostave ali pa ga (v primeru, da se razlikuje od vnesenega ob registraciji) spremenite in vnesete vse obvezne podatke označene z zvezdico in kliknete na »Nadaljuj«. Navedeni so stroški pošiljanja. Potrdite s klikom "naprej". Izberete med načinom plačila "po povzetju" ali "po predračunu", nato pa obkljukajte, da ste prebrali in da se strinjate s pogoji poslovanja, ter kliknite »Nadaljuj«. 

Tukaj lahko še enkrat preverite izbrane izdelke,  naveden pa je tudi seštevek cene artikla ter stroškov dostave.  V primeru izbire plačilo po predračunu so pri tem koraku opisana tudi »Navodila za nakazilo«. S klikom na »Potrdi naročilo« je naročilo dokončno oddano. Če je bila oddaja uspešna, se Vam izpiše naslednje: »Vaše naročilo je bilo oddano«. Na Vašo e-pošto bo poslano tudi potrditveno sporočilo, v katerem bodo zapisani vsi podatki naročila. V primeru, da tega obvestila ne dobite, nas kontaktirajte na: info@peekaboo.si, kjer Vam bomo pomagali v najkrajšem možnem času.

 

Preklic naročila

Oddano naročilo lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče, do prejema elektronskega sporočila o tem,

da je bilo naročilo že odpremljeno. Preklic naročila je možno izvesti izključno preko elektronske pošte info@peekaboo.si
 

OBVEZNI PODATKI:
 
V naslovu sporočila :

 - preklic naročila



V vsebini sporočila:

- ime in priimek kupca,

- naslov kupca,  

- številka naročila.

 

10. Komunikacija 

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

- pošiljatelj bo jasno razviden,

- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

11. Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Ponudnika.

 

12. Varstvo otrok 

Ponudnik v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.

Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

 

13. Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba Peekaboo.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.

 

14. Odgovornost 

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo Ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, obstaja možnost barvnega odstopanja.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri DPD d.o.o.. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pokliče DPD d.o.o., ta pa bo poslal kurirja po pošiljko, ki mora biti v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Ponudnik bo skupaj z DPD d.o.o. poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

15. Pritožbe in spori 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@peekboo.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Ponudnikom in uporabnikom (kupcem) izključno pristojno sodišče v Ljubljani. Ponudnik in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov. 

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

16. Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Ponudnika, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani Peekaboo. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.


Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Ponudniku sporoči preklic.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Peekaboo.si

Sistem: OpenCart.
Otroška spletna trgovina Peekaboo © 2018. Prevod: AT
Design By  ™